نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 صدای مداوم اینورتر/ اینورتر یک وسیله ضروری است که تقریباً در تمام خانه ها و ادارات در سراسر جهان وجود دارد. این دستگاه با تهیه پشتیبان برق لوازم ضروری ما را در صورت قطع برق تامین می کند. اینورترها با باتری هایی کار می کنند که باید همراه با بقیه واحد به درستی نگهداری شوند. اگر نه، پس مشکلات خاصی وجود دارد که می تواند در این دستگاه ها ظاهر شود. یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران اینورتر گزارش می دهند، بیپ مداوم اینورتر است. موارد زیر دلایل و راه حل های احتمالی برای بیپ مداوم اینورتر است که ممکن است مشکل ساز باشد.

 اینورتر با باتری کار می کند

یکی از دلایل رایج برای بیپ مداوم اینورتر، کارکردن یا کار با باتری است. بیپ یا آلارم اساساً به این واقعیت اشاره می کند که دستگاه از عملیات آنلاین به عملکرد باتری منتقل می شود.

در این وضعیت، پریزهای منبع تغذیه باتری اکنون به باتری تبدیل شده اند.

 اینورتر در وضعیت باتری ضعیف است

یکی دیگر از دلایل صدای بوق می تواند زنگ خطر کم بودن باتری باشد. این بدان معنی است که دستگاه ممکن است به زودی خاموش شود و نشانه ای برای شارژ باتری شما است. به منظور محافظت از باتری های دستگاه در برابر تخلیه بیش از حد، اینورتر مجبور به خاموش شدن می شود. به طور کلی، قبل از خاموش شدن، زنگ هشدار به مدت 2 دقیقه به صدا در می آید، اما این بازه زمانی نیز قابل تغییر است.

برای متوقف کردن صدای بوق یا زنگ هشدار، باید اینورتر خود را در اسرع وقت شارژ کنید. این ممکن است چند ساعت طول بکشد.

این مطلب را از دست ندهید   اینورتر به طور مداوم در حال بارگیری است

 صدای مداوم اینورتر

اضافه بار ظرفیت

یکی دیگر از دلایل رایج برای بیپ مداوم اینورتر، اضافه بار ظرفیت است. اگر دستگاه در شرایط اضافه بار باشد، زنگ هشدار را می شنوید و باید تجهیزات غیر ضروری را بردارید. تا زمانی که بار اضافی را بردارید، زنگ هشدار همچنان به صدا در می آید.

باید سعی کنید یک اینورتر با اندازه و ظرفیت مناسب بخرید تا از مشکل بیپ به دلیل بار اضافی جلوگیری کنید. در غیر این صورت می توانید سعی کنید مقداری از بار اضافی ممکن را حذف کنید.

 اینورتر باید تست خود را شکست داده باشد

اگرچه معمول نیست، اما یک دلیل احتمالی برای بوق می‌تواند این باشد که اینورتر باید در یک خودآزمایی شکست خورده باشد. اکثر اینورترها هر 2 هفته یک بار تست خود را برای بررسی یکپارچگی باتری انجام می دهند. اگر در آزمایش ناموفق باشد، این بدان معناست که ممکن است باتری نزدیک به انتهای خود باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

این بدان معناست که باید ظرف 2 تا 4 هفته آینده باتری را تعویض کنید.

اینها رایج ترین دلایل برای بیپ مداوم اینورتر بودند. خوب اگر شما فردی هستید که با مشکل مشابهی روبرو هستید، پس باید سعی کنید راه حلی بر اساس دلایل ذکر شده در بالا پیدا کنید. با این حال هر صدای بوق متفاوت است و موضوع متفاوتی را نشان می دهد. به عنوان مثال، صدای بیپ مداوم نشان می دهد که باتری خیلی کم است، در حالی که صدای بیپ ثابت نشان دهنده اضافه بار ظرفیت است. بنابراین ممکن است برای یافتن راه حلی سریع برای مشکل نیاز به یادگیری صداهای مختلف و معانی آنها داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با مشکلات باتری در اینورتر

آب مقطر برای باتری اینورتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =