نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بارگیری بیش از حد در اینورتر . ممکن است بعد از استفاده بیش از حد از اینورتر دچار مشکل بارگیری بش از حد در اینورتر که در ادامه درمورد آن صحبت خواهیم کرد.

بارگیری بالاتر از ظرفیت اینورتر

اساساً، بیشتر اینورترهای خانگی یا صنعتی با درجه پایین برای بارهای سبک – مانند روشنایی، لوازم الکترونیکی و فن ها طراحی شده اند. تجهیزات سنگین وات بالا، مانند یخچال و فریزر، وسایل گرمایشی، اجاق گاز، تهویه هوا، موتورهای برقی و دستگاه های پمپاژ عموماً برای اینورترهای درجه پایین مناسب نیستند.

در حالی که بسیاری از این وسایل جریان بسیار سنگینی از باتری ایجاد می کنند و باعث می شود آن سریع خاموش شود، همچنین جریان شروع آنها می تواند سنگینی بر دوش اینورتر باشد و باعث خاموش شدن آن در شرایط بار زیاد یا حتی سوختن دستگاه شود. هنگام محاسبه بارهایی که باید به اینورتر متصل شوند، کل تقاضای بار مورد انتظار نباید بیش از رتبه اینورتر باشد. برای اضافه بارهای بعدی نیز باید کمک هزینه داده شود، بنابراین امتیاز اینورتر باید کمی بالاتر از حداکثر تقاضای بار باشد.

علاوه بر این، هنگام محاسبه بار کل، که مجموع کل وات های هر دستگاه برای اتصال به اینورتر است، باید تفاوت بین درجه Wattage لوازم خانگی را که به طور معمول روی صفحه نام و امتیاز KVA اینورتر. کیلووات همان KVA نیست. از آنجا که تفاوتی بین (کیلووات (کیلووات) آمپر ولتاژ (VA) و کیلوولت آمپر (KVA) وجود دارد و اکثر لوازم خانگی دارای درجه KW هستند در حالی که اکثر اینورترها یا VA یا KVA درجه بندی می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   کوتاه شدن زمان پشتیبان

اینورتر یا UPS نباید به بیش از 80٪ ظرفیت نامی خود بارگیری شود به سه دلیل اساسی – یک، گسترش احتمالی بار در آینده، دو، حداکثر کارایی دستگاه. بارگذاری ماشین تا بار کامل منجر به بازده پایین (عملکرد) و در نتیجه خرابی قبل از بلوغ خواهد شد. سه، بسیاری از اینورترها بیش از حد ارزیابی شده اند، بنابراین ممکن است حتی در کمتر از 80 درصد بار، نشانگر اضافه بار نشان داده شود.

اتصال کوتاه

مورد دیگری که اینورتر می تواند آن را به عنوان اضافه بار احساس کند، وجود اتصال کوتاه در خط است. هنگامی که پلی بین کابل های خنثی و خطی (مستقیم / گرم) وجود دارد، اینورتر آن را به عنوان اضافه بار می داند زیرا جریان بسیار سنگینی بیش از آنچه اینورتر تحمل می کند، کشیده خواهد شد.

خطای اینورتر

اینورتر همچنین می تواند اضافه بار را هنگام بروز خطای داخلی در صفحه مدار اینورتر نشان دهد. برای تعمیر به تکنسین مراجعه کنید.

5 مشکل سخت افزاری اینورتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =