نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با اینورترها و باتری های میکرو

متأسفانه، بسیاری از سیستم های معروف ذخیره سازی باتری DC موجود در بازار را نمی توان همراه با میکرو اینورترها استفاده کرد. از آنجا که اکثر سیستم های باتری به صورت DC هستند، اینورتر رشته ای ترکیبی یا اینورتر چند حالته لازم است. از آنجا که اینورترهای میکرو از برق متناوب خارج می شوند، با این سیستم های متداول باتری DC قابل استفاده نیستند، اما می توان آنها را با سیستم های معروف باتری AC مانند تسلا پاورول 2 و Sonnen ECO استفاده کرد.

باتری AC enphase برای استفاده با اینورترهای میکرو طراحی شده است

تولید کننده Enphase Energy یک ماژول جمع و جور با ظرفیت 1.2 کیلووات ساعت AC است که با سیستم میکرو اینورتر Enphase سازگار است و از طریق پورتال Enphase Enlighten قابل مدیریت است.

این سیستم مدولار منحصر به فرد می تواند در صورت نیاز گسترش یابد و از آنجا که با Enphase Envoy ارتباط برقرار می کند، طیف کاملی از ویژگی های تغییر بار و مدیریت تقاضا را امکان پذیر می کند. تنها عیب باتری Enphase AC این است که (در این مرحله) نمی توان از آن به عنوان منبع تغذیه پشتیبان استفاده کرد.

خوشبختانه چندین باتری متناوب محبوب هم اکنون در دسترس هستند که دارای قابلیت پشتیبان گیری از جمله تسلا Powerwall 2 و باتری های جدید Enphase Empower هستند که در زیر توضیح داده شده است.

باتری های جدید Enphase Encharge

جدید برای سال 2021 – Enphase سیستم ذخیره انرژی کاملاً جدیدی را اعلام کرد که با نام Enphase Ensemble در اطراف باتری های جدید Enphase Encharge ساخته شده است. باتری های جدید همراه AC در 2 اندازه، یک مدل کوچک 3.4 کیلووات ساعتی و یک مدل بزرگ 10.1 کیلووات ساعتی که از نظر فنی سه باتری کوچکتر است که در یک واحد ترکیب می شوند، در دسترس خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   باتری های چه مدت دوام می آورند؟

Enphase مجدداً یک سیستم باتری بسیار منحصر به فرد با استفاده از فناوری جدید اینورتر میکرو ساخته است که برای کار به طور موازی و تحویل مداوم قدرت 3.8 کیلووات و حداکثر قدرت 5.7 کیلو وات ساخته شده است. این بیش از 10 برابر بیشتر از باتری نسل گذشته Enphase است و اندازه آن برای یک خانوار متوسط ​​مناسب است.

مهمتر از همه، سیستم ذخیره انرژی جدید به لطف شبکه های جاسازی شده میکرو اینورترها و واحد سوئیچ هوشمند اضافی Empower که حاوی دستگاه جداسازی شبکه است، از قابلیت پشتیبان گیری کامل برخوردار است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 3 =